Zestaw 2-suwowego silnika rowerowego 80 cm3 (GRI)

[56]
112,78  (w tym VAT) 137,89 
nie obejmuje ceny za dostawę
Buy 4, Get 1 FREE
Buy more, pay less
Ilość: 2+ 5+
Zniżki: 10% 20%
Kod produktu - SKU 80180
Dostawa w ciągu 4 ~ 6 dni roboczych
Disponibil in stoc

Opis

Promocja! Kup 5 sztuk zestawów silnikowych i otrzymaj 10% rabatu!

*Promocja ważna do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy wszystkich zestawów do silników 2-suwowych. Należy dodać 5 części niezależnie od modelu.

*Nie łączy się z innymi rabatami

Prezentowany produkt jest objęty gwarancją zgodnie z ustawą nr 449/2003 TYLKO JEŚLI ZOSTAŁ ZŁOŻONY W SPECJALISTYCZNYM SERWISIE!!! Jeśli produkt jest montowany samodzielnie, NIE KORZYSTA Z GWARANCJI!!!

⚠️Putem zapewni za opłatą instalację zestawu na rowerze klienta.Aby uzyskać szczegółowe informacje, zadzwoń pod numer 0724.600.006 (obszar Bukareszt-Ilfov) ⚠️

Kompletny zestaw silnik 80 cmc 2 RAZY

Przepisy różnią się w zależności od stanu i miasta. W celu uzyskania szczegółowych informacji prawnych należy skontaktować się z lokalnymi władzami stanowymi i/lub miejskimi. Użytkownik końcowy lub instalator staje się producentem pojazdu i ponosi wszelką odpowiedzialność prawną.

Zestaw składa się z :

Silnik o mocy 3,2 KM (średnica tłoka 47 mm), pojemność cylindra 80 cm3

Maksymalna prędkość 60 km/h
Gaźnik
Wydech
Zbiornik paliwa 0,8 litra
Napęd zębatkowy 44 zęby
Łańcuch napędowy typu skuterowego
Napinacz łańcucha z łożyskiem
Osłona łańcucha
Kołnierz mocujący zębatkę
Elektroniczny zapłon
Dźwignia przepustnicy z przyciskiem
Kranik paliwa
Dźwignia sprzęgła z blokadą
Świeca zapłonowa

Szczegóły montażu:

Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć zaledwie 2 dni. Bez względu na to, ile czasu to zajmie, ukończenie tego projektu sprawi ci ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.

Najprostszą instalację można wykonać na standardowej 26-calowej ramie w kształcie litery V z profilem rurowym 25 mm. Ale można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.


1. Zamontuj zębatkę napędową na kole w następujący sposób:

a. Zdejmij łańcuch rowerowy

b. Odkręcić nakrętki mocujące koło do tylnego widelca

c. Zdejmij koło z widelca

d. Odkręć zespół kołnierza zębnika składający się z 2 gumowych pierścieni i 2 stalowych półpierścieni.

e. Przetnij każdy gumowy pierścień jeden raz. Bardzo ważne! CIĄĆ TYLKO MIĘDZY OTWORAMI!

f. Zamontuj po dwa pierścienie po jednej stronie szprych, tak aby nacięcia nie były skierowane w tym samym kierunku.

g. Zamontuj zębatkę na zewnątrz, wkładając śruby (9 sztuk) przez zębatkę, zewnętrzny gumowy pierścień, przez szprychy, wewnętrzny gumowy pierścień, stalowy półpierścień, podkładki rowkowe, podkładki płaskie, nakrętki M6. W pierwszej fazie tylko wszystkie śruby są mocowane bez dokręcania

h. Następnie należy dokręcać je kolejno, bez dokręcania każdej z nich do końca. Dokręcanie odbywa się wielokrotnie, z równą siłą, aż wszystkie śruby mocujące zostaną dokręcone na końcu.

i. Sprawdź płaskość zębnika. Odchylenie od płaszczyzny pionowej nie może przekraczać 1,5 mm. Jeśli tak nie jest, należy wyregulować śruby powodujące odchylenie.
j. Zamontuj koło na miejscu, uważając, aby było wyśrodkowane po dokręceniu do widelca.

2.Montaż silnika na metalowej ramie

Zamontuj silnik na metalowej ramie roweru.
Jeśli rama ma okrągły przekrój i małą średnicę, należy użyć zacisków dostarczonych przez producenta.


W przypadku innego typu ramy należy użyć śruby z płytką przedłużającą. Zazwyczaj pionowa poprzeczka ma okrągły przekrój, więc nie będzie sprawiać problemów przy mocowaniu. Śrubę przedłużającą należy stosować do belki ukośnej (przedniej). Należy przeprowadzić wstępny montaż (z rurą wydechową) w celu określenia optymalnej pozycji silnika na ramie. Należy również monitorować położenie zębatki napędowej, aby szczelina w pokrywie zębatki była ustawiona w taki sposób, aby umożliwić montaż i działanie łańcucha zębatego.

a. Po zaznaczeniu przedniego punktu mocowania (w przypadku ram o dużej średnicy) należy wywiercić otwór w ramie, aby umożliwić przejście śruby mocującej przez wytłoczenie.

b. Przymocować przednią płytkę mocującą

c. Zdjąć przedni półpierścień mocujący silnik

d. Przełóż śruby mocujące silnik przez otwory w płycie mocującej

e. Włożyć rowek, palety i nakrętki M6, a następnie dokręcić je z równą siłą i symetrycznie. Ostateczne pozycjonowanie silnika odbywa się w taki sposób, aby silnik był wyśrodkowany w uchu osi ramy.

f. Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli którakolwiek z tych sytuacji ma miejsce, silnik powinien zostać przestawiony w celu wyeliminowania tych problemów.

Zalecenia

Aby wyeliminować wibracje i ślizganie się silnika po ramie, można użyć gumowych tulei. Należy również unikać uszkodzenia lakieru na ramie.

W razie potrzeby można włożyć pasek lub podkładkę dystansową między płytę mocującą a ramę, aby ułatwić dokręcanie nakrętek.

Montaż wydechu

Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli wystąpi jedna z tych sytuacji, silnik zostanie przestawiony, aby wyeliminować te niedogodności.
Zamontuj wydech unikając kontaktu z ramą, kołnierzami lub silnikiem. W przeciwnym razie silnik zostanie przestawiony. Należy użyć uszczelki wydechu oraz uszczelek płaskich i rowkowych.

Montaż gaźnika

Zamontuj gaźnik do rury wlotowej. Dokręć śrubę mocującą na zacisku mocującym połączenia gaźnika z rurą dolotową. Zamontuj gaźnik rurą wlotu powietrza do dołu.

Tik Tok

@roco_piese

Szczegóły

Kod
80180
Weight
10 kg
Brand

Promocje

Promocja na zestaw silnika rowerowego

Co sądzą klienci?

4.9 gwiazdek z 5
Based on 56 votes
5 gwiazdek
88%
4 gwiazdek
11%
3 gwiazdek
2%
2 gwiazdek
0%
1 gwiazdka
0%
Posiadasz lub używałeś ten produkt?
Dodaj opinię
K
KOTSIS IOANNIS
2 tygodnie temu
I experience same before 40 years with Heatkit, C and A, CA they were not selling kits, they were teaching electronics...
so same for Roco, they are not selling kits... they are teaching mechanics !
K
KOTSIS IOANNIS
2 miesiące temu
Επιτελους εγινε κατι καλο
Λιγο ευθυγραμιση θελει η αλυσιδα πισω...
Μετα απο αστοχιες ζημιες κλπ ...
D
Duca Valerica Laut
5 miesiące temu
Produse de calitate.Personal f calificat.Sunt f mulțumită de colaborare.Tineti o tot așa !
I
Iordache Gabriel
6 miesiące temu
Calitatea destul de buna, kitul de montare este atât de simplu dar la motorul meu fulia ambreiajului era slaba și nu cupla dar în rest este ok, iar puterea și viteza este la fel de buna
D
Dediu Alexandru Daniel
8 miesiące temu
Recomand cu incredere , am cumparat cu cativa ani in urma un kit motor motor bicicleta de 50 cc 2t si unul de 80 cc 2t , cel de 50cc faceam naveta la munca 15 km pe zi si ma tinut 2 ani totusi 15 km pe zi 6 zile pe saptamana timp de 2 ani e ceva . Cel de 80cc ma tinut un an poate tinea mai mult dar am facut prostia sa scot finala de la toba cum vazusem la altii pe net si din pacate sa stricat . Daca il intretii si pui ulei de amestec de calitate in benzina te tine mult . Acum am cumparat inca un kit motor de bicicleta 80cc si sunt foarte multumit de el . FELICITARI celor de la ROCO ! 🥇🤝
S
Szlavic Mark
więcej niż rok temu
Bună ziua, când va fi produsul pe stoc?
B
Bodoga Lucas
więcej niż rok temu
Recomand,calitate foarte buna!
O
Ovejdanie Claudiu
więcej niż rok temu
good
V
Vitelariu Valentin
więcej niż rok temu
L-am montat relativ usor, mai mult mia luat pt reglaje, Ma intereseaza daca pot sa folosesc magnetoul pe post de dinam , pentru a alimenta un far cu led
O
Ovejdanie Claudiu
więcej niż rok temu
foarte bunn
A
Anane Andrei Sorin
więcej niż rok temu
Aceste motoare chinezești te ajută să te deplasezi prin oraș și pe unde ai nevoie nu să le modifici să te dai tu mare și tare că fuge 80 la oră că trage că nu stiub ce ele sunt făcute cu un scop sa te ajute să ți faci cumpărături să te plimbi Eu sunt mecanic de motoare și aceste motoare se repară foarte ușor și foarte repede pentru că are două bătăi a pistonului motoarele acestea au fiabilitate destul de bună și o rezistență 100% sau făcute teste pe aceste motoare și sunt foarte fiabile
N
Nicula Vlad
więcej niż rok temu
Un motor foarte bun fiabil rezista foarte bine și pe câmp/padure:)
V
Vlad
więcej niż rok temu
Nu dati si voi o bujie mai bună
Porneste cand vrea ea
V
Valentin
więcej niż rok temu
Foarte mulțumit
R
Radut Nicolae
więcej niż rok temu
Bună seara am cumpărat acest kit l-am montat pe bicicleta și după 20 km nu mai deraiază
F
Fini
więcej niż rok temu
Ce ulei sa folosesc
Trebuie sa desfac motorul sa îl ung?
A
Alin Cristy
więcej niż rok temu
Salut nu trebuie să desfaci niciu motor ulei te face amestec cu benzina
R
Robert
więcej niż rok temu
Kitul contine si aceea presa?
O
Oprea Marius
więcej niż rok temu
salut modelul acesta il avet i ?
G
Generalmotor.ro
więcej niż rok temu
Buna ziua,
urmeaza sa ne vina modele noi in septembrie - noiembrie. Nu stiu sa va spun daca exact ca acesta din poza.
Vor fi afisate pe site.
A
Alin
więcej niż rok temu
Am șuturi la motor dela 30km știe cineva din ce cauza
d
dan hondan
więcej niż rok temu
salut ,am mai comamdat 2 motorase de 80 cc ,caci nu mai scap de prieteni daca le dau bicicleta sa o probeze nu mai scap de iei vor calut sa se distreze ,intadevar sunt foarte multumit cum merge este distractiva dar atentie trebuie bn reglat ,uns si pus pe o bicicleta zdrahana,va recomand cu cea mai mare incredere .
A
Albert Cinca
więcej niż rok temu
Câte prosduse sunt in stoc,se vor termina săptămâna asta?
G
Generalmotor.ro
więcej niż rok temu
Momentan kit-ul nu este stop, dar va veni in aproximativ 2 saptamani.