Zestaw silnika motocyklowego 100cc 2 TIMPI

[50]
123,85  (w tym VAT) 149,63 
nie obejmuje ceny za dostawę
Buy 4, Get 1 FREE
Buy more, pay less
Ilość: 2+ 5+
Zniżki: 10% 20%
Kod produktu - SKU X2501100
Dostawa w ciągu 4 ~ 6 dni roboczych
Disponibil in stoc

Opis

Promocja! Kup 5 sztuk zestawów silnikowych i otrzymaj 10% rabatu!

*Promocja ważna do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy wszystkich 2-suwowych zestawów benzynowych. Należy zakupić łącznie 5 sztuk niezależnie od modelu.

*Nie łączy się z innymi rabatami

Prezentowany produkt jest objęty gwarancją zgodnie z ustawą nr 449/2003 TYLKO JEŚLI ZOSTAŁ ZAMONTOWANY W SPECJALISTYCZNYM SERWISIE!!! Jeśli produkt jest montowany samodzielnie, NIE KORZYSTA Z GWARANCJI!!!

⚠️Putem wykona odpłatnie montaż zestawu w rowerzeklienta.Aby uzyskać szczegółowe informacje, zadzwoń pod numer 0724.600.006 (obszar Bukareszt-Ilfov) ⚠️

Kompletny zestaw silnik 100 cmc 2 RAZY

*W zależnościod partii, zestaw może być szary lub czarny!

Przepisy różnią się w zależności od stanu i miasta. Aby uzyskać szczegółowe informacje prawne, należy skontaktować się z lokalnymi władzami stanowymi i/lub miejskimi. Użytkownik końcowy lub instalator staje się producentem pojazdu i ponosi wszelką odpowiedzialność prawną.

Zestaw składa się z :

Silnik o mocy 3,2 KM (średnica tłoka 50 mm), pojemność cylindra 100 cm3

Maksymalna prędkość60 km/h
Gaźnik
Wydech
Zbiornik paliwa 0,8 litra
Napęd z zębatką 44 zęby
Łańcuch napędowy typu skuterowego
Napinacz łańcucha z łożyskiem
Osłona łańcucha
Kołnierz mocujący zębatkę
Elektroniczny zapłon
Dźwignia przepustnicy z przyciskiem
Kranik paliwa
Dźwignia sprzęgła z blokadą
Świeca zapłonowa

Szczegóły montażu:

Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć zaledwie 2 dni. Bez względu na to, ile czasu to zajmie, ukończenie tego projektu sprawi ci ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.

Najprostszą instalację można wykonać na standardowej 26-calowej ramie w kształcie litery V z profilem rurowym 25 mm. Ale można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.


1. Zamontuj zębatkę napędową na kole w następujący sposób:

a. Zdejmij łańcuch rowerowy

b. Odkręcić nakrętki mocujące koło do tylnego widelca

c. Zdejmij koło z widelca

d. Odkręć zespół kołnierza zębnika składający się z 2 gumowych pierścieni i 2 stalowych półpierścieni.

e. Przetnij każdy gumowy pierścień jeden raz. Bardzo ważne! CIĄĆ TYLKO MIĘDZY OTWORAMI!

f. Zamontuj po dwa pierścienie po jednej stronie szprych, tak aby nacięcia nie były skierowane w tym samym kierunku.

g. Zamontuj zębatkę na zewnątrz, wkładając śruby (9 sztuk) przez zębatkę, zewnętrzny gumowy pierścień, przez szprychy, wewnętrzny gumowy pierścień, stalowy półpierścień, podkładki rowkowe, podkładki płaskie, nakrętki M6. W pierwszej fazie tylko wszystkie śruby są mocowane bez dokręcania

h. Następnie należy dokręcać je kolejno, bez dokręcania każdej z nich do końca. Dokręcanie odbywa się wielokrotnie, z równą siłą, aż wszystkie śruby mocujące zostaną dokręcone na końcu.

i. Sprawdź płaskość zębnika. Odchylenie od płaszczyzny pionowej nie może przekraczać 1,5 mm. Jeśli tak nie jest, należy wyregulować śruby powodujące odchylenie.
j. Zamontuj koło na miejscu, uważając, aby było wyśrodkowane po dokręceniu do widelca.

2.Montaż silnika na metalowej ramie

Zamontuj silnik na metalowej ramie roweru.
Jeśli rama ma okrągły przekrój i małą średnicę, należy użyć zacisków dostarczonych przez producenta.


W przypadku innego typu ramy należy użyć śruby z płytką przedłużającą. Zazwyczaj pręt pionowy ma okrągły przekrój, więc nie będzie stwarzał problemów przy mocowaniu. Śrubę przedłużającą należy zastosować do belki ukośnej (przedniej). Należy przeprowadzić montaż wstępny (z rurą wydechową) w celu określenia optymalnej pozycji silnika na ramie. Należy również monitorować położenie zębatki napędowej, aby szczelina w pokrywie zębatki była ustawiona w taki sposób, aby umożliwić montaż i działanie łańcucha zębatego.

a. Po zaznaczeniu przedniego punktu mocowania (w przypadku ram o dużej średnicy) należy wywiercić otwór w ramie, aby umożliwić przejście śruby mocującej przez wytłoczenie.

b. Przymocować przednią płytkę mocującą

c. Zdjąć przedni półpierścień mocujący silnik

d. Przełóż śruby mocujące silnik przez otwory w płycie mocującej

e. Włożyć rowek, palety i nakrętki M6, a następnie dokręcić je z równą siłą i symetrycznie. Ostateczne pozycjonowanie silnika odbywa się w taki sposób, aby silnik był wyśrodkowany w uchu osi ramy.

f. Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli którakolwiek z tych sytuacji ma miejsce, silnik powinien zostać przestawiony w celu wyeliminowania tych problemów.

Zalecenia

Aby wyeliminować wibracje i ślizganie się silnika po ramie, można użyć gumowych tulei. Należy również unikać uszkodzenia lakieru na ramie.

W razie potrzeby można włożyć pasek lub element dystansowy między płytę mocującą a ramę, aby ułatwić dokręcanie nakrętek.

3. Montaż wydechu

Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli wystąpi jedna z tych sytuacji, silnik zostanie przestawiony, aby wyeliminować te niedogodności.
Zamontuj wydech unikając kontaktu z ramą, kołnierzami lub silnikiem. W przeciwnym razie silnik zostanie przestawiony. Należy użyć uszczelki wydechu oraz uszczelek płaskich i rowkowych.

4.Montaż gaźnika


Zamontuj gaźnik na rurze dolotowej. Dokręć śrubę mocującą na zacisku mocującym połączenia gaźnika z rurą dolotową. Zamontuj gaźnik rurą wlotu powietrza do dołu.

Tik Tok

@roco_piese

Szczegóły

Kod
X2501100
Weight
10 kg
Brand

Promocje

Promocja na zestaw silnika rowerowego

Co sądzą klienci?

4.9 gwiazdek z 5
Based on 50 votes
5 gwiazdek
88%
4 gwiazdek
12%
3 gwiazdek
0%
2 gwiazdek
0%
1 gwiazdka
0%
Posiadasz lub używałeś ten produkt?
Dodaj opinię
S
Stefán Bence (By emus)
3 miesiące temu
Nagyon kiváló
M
Mihai Emil
4 miesiące temu
bune!
П
Петър Диковски
6 miesiące temu
Супер качествени продукти на добра цена.
Д
Димитър Лилов
6 miesiące temu
Супер върши работа
B
Balasca Patrick
8 miesiące temu
Ce tip de ulei folosiți?
I
Ion Savva
9 miesiące temu
Product livrare ka nivel sper sa fie tot ok
N
Nistor Flavius
11 miesiące temu
Motorul este bun recomand dar v-aș recomanda să băgați și un cod de reducere 👍🏻
Д
Димитър Лилов
więcej niż rok temu
Много бърз и икономичен вариант за предвижване по улиците.
Благодаря
T
Tudor Mihalcea
więcej niż rok temu
Kitul este unul foarte calitativ. L-am montat pe o bicicleta de oraș nemțească din anii 70 și rulează perfect.
Plusuri:
- preț accesibil
- produse de calitate
- se montează ușor
- consum mic (undeva la 2l/100km)
Minusuri:
- Momentan nimic
s
schuster paul
więcej niż rok temu
Sant multumit
I
Ionut
więcej niż rok temu
Foarte mulțumit de produsele voastre !!
N
Nistor Flavius
więcej niż rok temu
Este un produs excelent și se notează și ușor
V
Valentin Ignat
więcej niż rok temu
Bun
M
Márk
więcej niż rok temu
Motorul merge foarte bine. Este un product util.
P
Panfil Rareș
więcej niż rok temu
La prima vedere pare calitativ dar nu știu dacă trebuie sa bag ulei de amestec în benzina ca e 2 timpi și cât ulei pe litru?
A
Agape Bogdan
więcej niż rok temu
in rodaj pui 50-60 dupa ce il termini 40ml la litru amestec in benzina ai grija sa pui ulei macar semi sintetic nicidecum mineral .
A
Alex
więcej niż rok temu
Motorul este foarte bun
A
Alex
więcej niż rok temu
Motorul este super din afara ca imi cam mananca bolt ul de la piston, in rest trage de rupe
V
Vasile Radu
więcej niż rok temu
Am comandat și eu motorul. Este ok,dar am impresia că nu trage,am avut un motor de 80cc 2 t si avea putere si mergea mult mai tare. Cu motorul de 100 nu urc pe unde urcam cu cel de 80. Dacă mă puteți ajuta cu ceva sfaturi pentru un plus de putere
D
Duma Samuel
więcej niż rok temu
e excelent! mere foarte bine și te distrezi de minune cu el singurul dezavantaj pe care cred eu că l-ar avea este că durează mult până ce-i faci rodaju bine nu știu dar pentru mine ar fi un dezavantaj dar pentru cine nu-i problemă acest lucru îl recomand cu încredere! nu o să regretați!!!
V
Vieru Mihai
więcej niż rok temu
Mulțumesc pentru produsele pe care le comercializati. Recomand cu încredere