Zestaw silnika rowerowego 80 cc 2T TUNING

[23]
144,86  (w tym VAT) 195,76 
nie obejmuje ceny za dostawę
Kod produktu - SKU 95645421144
Dostawa w ciągu 4 ~ 6 dni roboczych
Disponibil in stoc

Opis

Zestaw silnika rowerowego 80 cc 2T TUNNING

Bardziej niż prawdopodobne jest, że pierwszym pytaniem, które przychodzi ci do głowy, jest "co sprawia, że ten zestaw jest TUNNING?".

Odpowiedź jest prosta:

Po pierwsze, dzięki zmodyfikowanemu kołu zamachowemu, silnik ten zapewnia większą kompresję. Większa kompresja oznacza wzrost prędkości i siły uciągu, więc nie tylko będziesz jechał szybciej, ale także te wzniesienia i pochyłości nie sprawią Ci żadnych problemów.

Dodaj do tego wydajny gaźnik i możesz powiedzieć, że stworzyłeś pełnoprawny motorower w bardzo niskiej cenie.

Tłumik w kształcie banana pomaga wydajniej odprowadzać spaliny, dzięki czemu zyskujesz dodatkowy moment obrotowy, ale także płynniejszą jazdę.

Uwaga: do tego zestawu silnika wymagany jest niestandardowy zestaw (rower).

Ten silnik pasuje do standardowych ram z rurami o średnicy od 25 mm do 29 mm. Większe rozmiary ram wymagają wiercenia w ramie roweru za pomocą śruby.

Szczegóły produktu:

  • 2,75 KM (KM)
  • Prędkość od 40 do 65 mph, w zależności od wagi rowerzysty i nachylenia drogi.
  • Niskie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

Instalacja jest łatwa! Wymaga jednak podstawowych umiejętności, narzędzi i około 2-3 godzin na instalację i dostrojenie

(Uwaga: sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie. Również w przypadku samodzielnej instalacji (bez specjalistycznego serwisu) gwarancja traci ważność. ).

Zestaw pasuje do większości 26-calowych rowerów (górskich, cruiser, szosowych) z ramą w kształcie litery "V".

Rama musi mieć prześwit 25-28 cm między suportem a górną poprzeczką, a średnica ramy musi wynosić 25-29 mm.

Zestaw zawiera:

  • 2-suwowy silnik 80cc (TUNNING).
  • Wysokowydajna aluminiowa klatka
  • Wysokowydajny gaźnik
  • Zespół sprzęgła z zaciskiem linki sprzęgła
  • Napinacz łańcucha napędowego
  • Łańcuch napędowy 415
  • Osłona łańcucha napędowego
  • Świeca zapłonowa
  • Przepustnica (dźwignie + linka)
  • Zbiornik paliwa czarny 1,5 l
  • Chromowana zębatka 44-zębowa 9-otworowa
  • Magnes + zapłon TUNNING
  • Przełącznik start/stop

Szczegóły montażu:

Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć do 2 dni. Bez względu na to, ile czasu to zajmie, ukończenie tego projektu przyniesie ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.

Najprostszą instalację można wykonać na standardowej 26-calowej ramie w kształcie litery V z profilem rurowym 25 mm. Ale można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.


1. Zamontuj zębatkę napędową na kole w następujący sposób:

a. Zdejmij łańcuch rowerowy

b. Odkręcić nakrętki mocujące koło do tylnego widelca

c. Zdejmij koło z widelca

d. Odkręć zespół kołnierza zębnika składający się z 2 gumowych pierścieni i 2 stalowych półpierścieni.

e. Przetnij każdy gumowy pierścień jeden raz. Bardzo ważne! CIĄĆ TYLKO MIĘDZY OTWORAMI!

f. Zamontuj po dwa pierścienie po jednej stronie szprych, tak aby nacięcia nie były skierowane w tym samym kierunku.

g. Zamontuj zębatkę na zewnątrz, wkładając śruby (9 sztuk) przez zębatkę, zewnętrzny gumowy pierścień, przez szprychy, wewnętrzny gumowy pierścień, stalowy półpierścień, podkładki rowkowe, podkładki płaskie, nakrętki M6. W pierwszej fazie tylko wszystkie śruby są mocowane bez dokręcania

h. Następnie należy dokręcać je kolejno, bez dokręcania każdej z nich do końca. Dokręcanie odbywa się wielokrotnie, z równą siłą, aż wszystkie śruby mocujące zostaną dokręcone na końcu.

i. Sprawdź płaskość zębnika. Odchylenie od płaszczyzny pionowej nie może przekraczać 1,5 mm. Jeśli tak nie jest, należy wyregulować śruby powodujące odchylenie.
j. Zamontuj koło na miejscu, uważając, aby było wyśrodkowane po dokręceniu na widelcu.

2.Montaż silnika na metalowej ramie

Zamontuj silnik na metalowej ramie roweru.
Jeśli rama ma okrągły przekrój i małą średnicę, należy użyć zacisków dostarczonych przez producenta.

W przypadku innego typu ramy należy użyć śruby z płytką przedłużającą. Zazwyczaj pręt pionowy ma okrągły przekrój, więc nie będzie stwarzał problemów przy mocowaniu. Śrubę przedłużającą należy zastosować do belki ukośnej (przedniej). Należy przeprowadzić montaż wstępny (z rurą wydechową) w celu określenia optymalnej pozycji silnika na ramie. Należy również monitorować położenie zębatki napędowej, aby szczelina w pokrywie zębatki była ustawiona w taki sposób, aby umożliwić montaż i działanie łańcucha zębatego.

a. Po zaznaczeniu przedniego punktu mocowania (w przypadku ram o dużej średnicy) należy wywiercić otwór w ramie, aby umożliwić przejście śruby mocującej przez wytłoczenie.

b. Przymocować przednią płytkę mocującą

c. Zdjąć przedni półpierścień mocujący silnik

d. Przełóż śruby mocujące silnik przez otwory w płycie mocującej

e. Włożyć rowek, palety i nakrętki M6, a następnie dokręcić je z równą siłą i symetrycznie. Ostateczne pozycjonowanie silnika odbywa się w taki sposób, aby silnik był wyśrodkowany w uchu osi ramy.

f. Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli którakolwiek z tych sytuacji ma miejsce, silnik powinien zostać przestawiony w celu wyeliminowania tych problemów.

Zalecenia

Aby wyeliminować wibracje i ślizganie się silnika po ramie, można użyć gumowych tulei. Należy również unikać uszkodzenia lakieru na ramie.

W razie potrzeby można włożyć pasek lub podkładkę dystansową między płytę mocującą a ramę, aby ułatwić dokręcanie nakrętek.

3. Montaż wydechu

Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli wystąpi jedna z tych sytuacji, silnik zostanie przestawiony, aby wyeliminować te niedogodności.
Zamontuj wydech unikając kontaktu z ramą, kołnierzami lub silnikiem. W przeciwnym razie silnik zostanie przestawiony. Należy użyć uszczelki wydechu oraz uszczelek płaskich i rowkowych.

4.Montaż gaźnika

Zamontuj gaźnik na rurze dolotowej. Dokręć śrubę mocującą na zacisku mocującym połączenia gaźnika z rurą dolotową. Zamontuj gaźnik rurą wlotu powietrza do dołu.

Tik Tok

@roco_piese

Szczegóły

Kod
95645421144
Weight
12 kg
Brand

Co sądzą klienci?

4.7 gwiazdek z 5
Based on 23 votes
5 gwiazdek
70%
4 gwiazdek
30%
3 gwiazdek
0%
2 gwiazdek
0%
1 gwiazdka
0%
Posiadasz lub używałeś ten produkt?
Dodaj opinię
Д
Денис Кръстанов
miesiąc temu
Доволен съм от този продукт ПРЕПОРЪЧВАМ!
Х
Християн Ангелов Додев
więcej niż rok temu
доста добре върви но няма никакви забележки
В
Венислава Николова
więcej niż rok temu
Работи добре
P
Popa Mario
więcej niż rok temu
Bun motor, merge dar am avut niște probleme, ambreiajul nu era strâns suficient și nu învârtea pistonul și bujia trebuie să aibă suficient spațiul între electrod destul, în rest este bine, putere impresionantă pentru o bicicletă și viteză maximă fără filtru 55 km/h
U
Ursu Ionut
więcej niż rok temu
Motorul merge perfect însă lanțul s-a rupt din prima zi!
În rest mai mult de 3 stele jumate nu merită kit-ul.
A
Andrei
więcej niż rok temu
Am primit comanda motorul a venit tot dar carburatorul care arată în poze unde este ne a dat carburator normal
B
Bârea Ştefan
więcej niż rok temu
Motorul este ok, doar ca pe parcurs am întâmpinat probleme, carburatorul de slaba calitate și face motorul sa trepideze tare, sa nu mai zic de consum, probleme pe magnetou, si după 400 de km parcurși cu el s-au dus simeringurile
M
Marina Eduard
więcej niż rok temu
Salut, am si eu acest kit, sta bine la relanti, problema este ca la turati inalte merge intrerupt, ce sa îi fac?
(am verificat nu e de vina bujia)
B
Bârea Ştefan
więcej niż rok temu
Simeringurile sunt de vina sau carburatorul dacă îl ai pe acela sport
J
Jivko Jelqzkov
więcej niż rok temu
Супер е ! Благодаря че ви има!!!
I
Iordache
więcej niż rok temu
Merege și pe o bicicleta cu roti de 28
N
Nicoleta Căpățînă
więcej niż rok temu
Da
I
Iordache
więcej niż rok temu
Sunt foarte mulțumit de acest kit de motor îl am de când sa lansat pe piața și e foarte bun îl recomand cu toată încredere
A
Alex
więcej niż rok temu
Salut, întrebare, este corect?

40- 65 mph?

Adică între 65 și 105 km/ h?
M
Mihai
więcej niż rok temu
Eșapamentul se poate comanda separat?
a
adrian gabriel
więcej niż rok temu
este un kit 80cc putin modificat
racing
adica demaraj mai bun si fuge putin mai repede
fata de kitul normal

eu nu am avut nici o problema cu bicicleta si acest kit chiar si dupa 1200 km nu s a atins surubelnita sau batentu de ea

daca vrei ceva calitate cauta la zedamotor sports.

pretul isi spune si cuvantul despre calitate si rezistenta parerea mea


spor la cumparaturi

plimbari frumoase fara probleme.
G
Gabi Dumi
więcej niż rok temu
salut nu stiu deocamdata ce face in plus motorasul asta ,dar as avea o rugaminte de la echipa ROCO sa ne aduca niste foi -pinioane de pus pe roare de mai multe dimensiuni -32,36,38 ---48,52......
G
George
więcej niż rok temu
Buna ziua,la acest motor este nevoie de permis ?
D
Dinu George
więcej niż rok temu
Nu
P
Pascaru Adrian
więcej niż rok temu
osa fie si varianta pe negru sau doar gri
E
Enache adrian s
więcej niż rok temu
echipa roco piese pretul este prea scump as vrea sa il faceti macar de 600 lei sau 630 lei va rog.
D
Daniel Ilie
więcej niż rok temu
Buna ziua! La Roco Piese pretul produselor sunt in stransa legatura cu performanta acestora (calitatea). Ne dorim sa aducem produse cu un raport calitate pret bun. De aceea, in acest caz, din pacate, nu putem comercializa acest kit sub pretul afisat pe site. Va multumim pentru intelegere!
P
PETRU ALEX
więcej niż rok temu
daca nu iti permiti nu iti iei sau iti iei ceva mai ieftin nu e atat de greu si in plus cine esti tu sa zici ce pret sa aiba adica zici 630 gata 630 sa fie ca a zis sefu, vezi ca nu functioneaza asa
N
Nicolae ionut
więcej niż rok temu
Excelent...
Foarte mulțumit
Recomand👌🏻👌🏻
S
Stefan
więcej niż rok temu
Toba, chiulasa, carburatorul si aprinderea vor fi disponibile si separat?
D
Daniel Ilie
więcej niż rok temu
Piesele de schimb solicitate vor fi disponibile in Ianuarie 2023.