Zestaw silnika rowerowego 80 cc 2T TUNING
Avantajele noastre
Opis
Zestaw silnika rowerowego 80 cc 2T TUNNING
Bardziej niż prawdopodobne jest, że pierwszym pytaniem, które przychodzi ci do głowy, jest "co sprawia, że ten zestaw jest TUNNING?".
Odpowiedź jest prosta:
Po pierwsze, dzięki zmodyfikowanemu kołu zamachowemu, silnik ten zapewnia większą kompresję. Większa kompresja oznacza wzrost prędkości i siły uciągu, więc nie tylko będziesz jechał szybciej, ale także te wzniesienia i pochyłości nie sprawią Ci żadnych problemów.
Dodaj do tego wydajny gaźnik i możesz powiedzieć, że stworzyłeś pełnoprawny motorower w bardzo niskiej cenie.
Tłumik w kształcie banana pomaga wydajniej odprowadzać spaliny, dzięki czemu zyskujesz dodatkowy moment obrotowy, ale także płynniejszą jazdę.
Uwaga: do tego zestawu silnika wymagany jest niestandardowy zestaw (rower).
Ten silnik pasuje do standardowych ram z rurami o średnicy od 25 mm do 29 mm. Większe rozmiary ram wymagają wiercenia w ramie roweru za pomocą śruby.
Szczegóły produktu:
- 2,75 KM (KM)
- Prędkość od 40 do 65 mph, w zależności od wagi rowerzysty i nachylenia drogi.
- Niskie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km
Instalacja jest łatwa! Wymaga jednak podstawowych umiejętności, narzędzi i około 2-3 godzin na instalację i dostrojenie
(Uwaga: sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie. Również w przypadku samodzielnej instalacji (bez specjalistycznego serwisu) gwarancja traci ważność. ).
Zestaw pasuje do większości 26-calowych rowerów (górskich, cruiser, szosowych) z ramą w kształcie litery "V".
Rama musi mieć prześwit 25-28 cm między suportem a górną poprzeczką, a średnica ramy musi wynosić 25-29 mm.
Zestaw zawiera:
- 2-suwowy silnik 80cc (TUNNING).
- Wysokowydajna aluminiowa klatka
- Wysokowydajny gaźnik
- Zespół sprzęgła z zaciskiem linki sprzęgła
- Napinacz łańcucha napędowego
- Łańcuch napędowy 415
- Osłona łańcucha napędowego
- Świeca zapłonowa
- Przepustnica (dźwignie + linka)
- Zbiornik paliwa czarny 1,5 l
- Chromowana zębatka 44-zębowa 9-otworowa
- Magnes + zapłon TUNNING
- Przełącznik start/stop
Szczegóły montażu:
Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć do 2 dni. Bez względu na to, ile czasu to zajmie, ukończenie tego projektu przyniesie ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.
Najprostszą instalację można wykonać na standardowej 26-calowej ramie w kształcie litery V z profilem rurowym 25 mm. Ale można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.
1. Zamontuj zębatkę napędową na kole w następujący sposób:
a. Zdejmij łańcuch rowerowy
b. Odkręcić nakrętki mocujące koło do tylnego widelca
c. Zdejmij koło z widelca
d. Odkręć zespół kołnierza zębnika składający się z 2 gumowych pierścieni i 2 stalowych półpierścieni.
e. Przetnij każdy gumowy pierścień jeden raz. Bardzo ważne! CIĄĆ TYLKO MIĘDZY OTWORAMI!
f. Zamontuj po dwa pierścienie po jednej stronie szprych, tak aby nacięcia nie były skierowane w tym samym kierunku.
g. Zamontuj zębatkę na zewnątrz, wkładając śruby (9 sztuk) przez zębatkę, zewnętrzny gumowy pierścień, przez szprychy, wewnętrzny gumowy pierścień, stalowy półpierścień, podkładki rowkowe, podkładki płaskie, nakrętki M6. W pierwszej fazie tylko wszystkie śruby są mocowane bez dokręcania
h. Następnie należy dokręcać je kolejno, bez dokręcania każdej z nich do końca. Dokręcanie odbywa się wielokrotnie, z równą siłą, aż wszystkie śruby mocujące zostaną dokręcone na końcu.
i. Sprawdź płaskość zębnika. Odchylenie od płaszczyzny pionowej nie może przekraczać 1,5 mm. Jeśli tak nie jest, należy wyregulować śruby powodujące odchylenie.
j. Zamontuj koło na miejscu, uważając, aby było wyśrodkowane po dokręceniu na widelcu.
2.Montaż silnika na metalowej ramie
Zamontuj silnik na metalowej ramie roweru.
Jeśli rama ma okrągły przekrój i małą średnicę, należy użyć zacisków dostarczonych przez producenta.
W przypadku innego typu ramy należy użyć śruby z płytką przedłużającą. Zazwyczaj pręt pionowy ma okrągły przekrój, więc nie będzie stwarzał problemów przy mocowaniu. Śrubę przedłużającą należy zastosować do belki ukośnej (przedniej). Należy przeprowadzić montaż wstępny (z rurą wydechową) w celu określenia optymalnej pozycji silnika na ramie. Należy również monitorować położenie zębatki napędowej, aby szczelina w pokrywie zębatki była ustawiona w taki sposób, aby umożliwić montaż i działanie łańcucha zębatego.
a. Po zaznaczeniu przedniego punktu mocowania (w przypadku ram o dużej średnicy) należy wywiercić otwór w ramie, aby umożliwić przejście śruby mocującej przez wytłoczenie.
b. Przymocować przednią płytkę mocującą
c. Zdjąć przedni półpierścień mocujący silnik
d. Przełóż śruby mocujące silnik przez otwory w płycie mocującej
e. Włożyć rowek, palety i nakrętki M6, a następnie dokręcić je z równą siłą i symetrycznie. Ostateczne pozycjonowanie silnika odbywa się w taki sposób, aby silnik był wyśrodkowany w uchu osi ramy.
f. Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli którakolwiek z tych sytuacji ma miejsce, silnik powinien zostać przestawiony w celu wyeliminowania tych problemów.
Zalecenia
Aby wyeliminować wibracje i ślizganie się silnika po ramie, można użyć gumowych tulei. Należy również unikać uszkodzenia lakieru na ramie.
W razie potrzeby można włożyć pasek lub podkładkę dystansową między płytę mocującą a ramę, aby ułatwić dokręcanie nakrętek.
3. Montaż wydechu
Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli wystąpi jedna z tych sytuacji, silnik zostanie przestawiony, aby wyeliminować te niedogodności.
Zamontuj wydech unikając kontaktu z ramą, kołnierzami lub silnikiem. W przeciwnym razie silnik zostanie przestawiony. Należy użyć uszczelki wydechu oraz uszczelek płaskich i rowkowych.
4.Montaż gaźnika
Zamontuj gaźnik na rurze dolotowej. Dokręć śrubę mocującą na zacisku mocującym połączenia gaźnika z rurą dolotową. Zamontuj gaźnik rurą wlotu powietrza do dołu.
Szczegóły
Co sądzą klienci?
În rest mai mult de 3 stele jumate nu merită kit-ul.
(am verificat nu e de vina bujia)
racing
adica demaraj mai bun si fuge putin mai repede
fata de kitul normal
eu nu am avut nici o problema cu bicicleta si acest kit chiar si dupa 1200 km nu s a atins surubelnita sau batentu de ea
daca vrei ceva calitate cauta la zedamotor sports.
pretul isi spune si cuvantul despre calitate si rezistenta parerea mea
spor la cumparaturi
plimbari frumoase fara probleme.