Zestaw silnika rowerowego 80cc 2 TIMPI (czarny)
Avantajele noastre
Opis
Promocja! Kup 5 sztuk zestawów silnikowych i otrzymaj 10% rabatu!
*Promocja ważna do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy wszystkich zestawów do silników 2-suwowych. Należy dodać 5 części niezależnie od modelu.
*Nie łączy się z innymi rabatami
Prezentowany produkt jest objęty gwarancją zgodnie z ustawą nr 449/2003 TYLKO JEŚLI ZOSTAŁ ZAMONTOWANY W SPECJALISTYCZNYM SERWISIE!!! Jeśli produkt jest montowany samodzielnie, NIE KORZYSTA Z GWARANCJI!!!
⚠️Putem wykona odpłatnie montaż zestawu w rowerzeklienta.Aby uzyskać szczegółowe informacje, zadzwoń pod numer 0724.600.006 (obszar Bukareszt-Ilfov) ⚠️.
Przepisy różnią się w zależności od stanu i miasta. Aby uzyskać szczegółowe informacje prawne, należy skontaktować się z lokalnymi władzami stanowymi i/lub miejskimi. Użytkownik końcowy lub instalator staje się producentem pojazdu i ponosi wszelką odpowiedzialność prawną.
Zestaw składa się z :
Silnik o mocy 3,2 KM (średnica tłoka 47 mm), pojemność cylindra 80 cm3
Maksymalna prędkość 80 km/h
Gaźnik
Wydech
Zbiornik paliwa 0,8 litra
Napęd zębatkowy 44 zęby
Łańcuch napędowy typu skuterowego
Napinacz łańcucha z łożyskiem
Osłona łańcucha
Kołnierz mocujący zębatkę
Elektroniczny zapłon
Dźwignia przepustnicy z przyciskiem
Kranik paliwa
Dźwignia sprzęgła z blokadą
Świeca zapłonowa
Szczegóły montażu:
Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć zaledwie 2 dni. Bez względu na to, ile czasu to zajmie, ukończenie tego projektu sprawi ci ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.
Najprostszą instalację można wykonać na standardowej 26-calowej ramie w kształcie litery V z profilem rurowym 25 mm. Ale można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.
1. Zamontuj zębatkę napędową na kole w następujący sposób:
a. Zdejmij łańcuch rowerowy
b. Odkręcić nakrętki mocujące koło do tylnego widelca
c. Zdejmij koło z widelca
d. Odkręć zespół kołnierza zębnika składający się z 2 gumowych pierścieni i 2 stalowych półpierścieni.
e. Przetnij każdy gumowy pierścień jeden raz. Bardzo ważne! CIĄĆ TYLKO MIĘDZY OTWORAMI!
f. Zamontuj po dwa pierścienie po jednej stronie szprych, tak aby nacięcia nie były skierowane w tym samym kierunku.
g. Zamontuj zębatkę na zewnątrz, wkładając śruby (9 sztuk) przez zębatkę, zewnętrzny gumowy pierścień, przez szprychy, wewnętrzny gumowy pierścień, stalowy półpierścień, podkładki rowkowe, podkładki płaskie, nakrętki M6. W pierwszej fazie tylko wszystkie śruby są mocowane bez dokręcania
h. Następnie należy dokręcać je kolejno, bez dokręcania każdej z nich do końca. Dokręcanie odbywa się wielokrotnie, z równą siłą, aż wszystkie śruby mocujące zostaną dokręcone na końcu.
i. Sprawdź płaskość zębnika. Odchylenie od płaszczyzny pionowej nie może przekraczać 1,5 mm. Jeśli tak nie jest, należy wyregulować śruby powodujące odchylenie.
j. Zamontuj koło na miejscu, uważając, aby było wyśrodkowane po dokręceniu do widelca.
2.Montaż silnika na metalowej ramie
Zamontuj silnik na metalowej ramie roweru.
Jeśli rama ma okrągły przekrój i małą średnicę, należy użyć zacisków dostarczonych przez producenta.
W przypadku innego typu ramy należy użyć śruby z płytką przedłużającą. Zazwyczaj pręt pionowy ma okrągły przekrój, więc nie będzie stwarzał problemów przy mocowaniu. Śrubę przedłużającą należy zastosować do belki ukośnej (przedniej). Należy przeprowadzić montaż wstępny (z rurą wydechową) w celu określenia optymalnej pozycji silnika na ramie. Należy również monitorować położenie zębatki napędowej, aby szczelina w pokrywie zębatki była ustawiona w taki sposób, aby umożliwić montaż i działanie łańcucha zębatego.
a. Po zaznaczeniu przedniego punktu mocowania (w przypadku ram o dużej średnicy) należy wywiercić otwór w ramie, aby umożliwić przejście śruby mocującej przez wytłoczenie.
b. Przymocować przednią płytkę mocującą
c. Zdjąć przedni półpierścień mocujący silnik
d. Przełóż śruby mocujące silnik przez otwory w płycie mocującej
e. Włożyć rowek, palety i nakrętki M6, a następnie dokręcić je z równą siłą i symetrycznie. Ostateczne pozycjonowanie silnika odbywa się w taki sposób, aby silnik był wyśrodkowany w uchu osi ramy.
f. Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli którakolwiek z tych sytuacji ma miejsce, silnik powinien zostać przestawiony w celu wyeliminowania tych problemów.
Zalecenia
Aby wyeliminować wibracje i ślizganie się silnika po ramie, można użyć gumowych tulei. Należy również unikać uszkodzenia lakieru na ramie.
W razie potrzeby można włożyć pasek lub podkładkę dystansową między płytę mocującą a ramę, aby ułatwić dokręcanie nakrętek.
Montaż wydechu
Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli wystąpi jedna z tych sytuacji, silnik zostanie przestawiony, aby wyeliminować te niedogodności.
Zamontuj wydech unikając kontaktu z ramą, kołnierzami lub silnikiem. W przeciwnym razie silnik zostanie przestawiony. Należy użyć uszczelki wydechu oraz uszczelek płaskich i rowkowych.
Montaż gaźnika
Zamontuj gaźnik do rury wlotowej. Dokręć śrubę mocującą na zacisku mocującym połączenia gaźnika z rurą dolotową. Zamontuj gaźnik rurą wlotu powietrza do dołu.
Szczegóły
Promocje
Co sądzą klienci?
Mulțumesc!