Zestaw silnika rowerowego 80cc 2 TIMPI (czarny)

[52]
114,87  (w tym VAT) 137,89 
nie obejmuje ceny za dostawę
Buy 4, Get 1 FREE
Buy more, pay less
Ilość: 2+ 5+
Zniżki: 10% 20%
Kod produktu - SKU N80180
Dostawa w ciągu 4 ~ 6 dni roboczych
Disponibil in stoc

Opis

Promocja! Kup 5 sztuk zestawów silnikowych i otrzymaj 10% rabatu!

*Promocja ważna do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy wszystkich zestawów do silników 2-suwowych. Należy dodać 5 części niezależnie od modelu.

*Nie łączy się z innymi rabatami

Prezentowany produkt jest objęty gwarancją zgodnie z ustawą nr 449/2003 TYLKO JEŚLI ZOSTAŁ ZAMONTOWANY W SPECJALISTYCZNYM SERWISIE!!! Jeśli produkt jest montowany samodzielnie, NIE KORZYSTA Z GWARANCJI!!!

⚠️Putem wykona odpłatnie montaż zestawu w rowerzeklienta.Aby uzyskać szczegółowe informacje, zadzwoń pod numer 0724.600.006 (obszar Bukareszt-Ilfov) ⚠️.

Przepisy różnią się w zależności od stanu i miasta. Aby uzyskać szczegółowe informacje prawne, należy skontaktować się z lokalnymi władzami stanowymi i/lub miejskimi. Użytkownik końcowy lub instalator staje się producentem pojazdu i ponosi wszelką odpowiedzialność prawną.

Zestaw składa się z :

Silnik o mocy 3,2 KM (średnica tłoka 47 mm), pojemność cylindra 80 cm3

Maksymalna prędkość 80 km/h
Gaźnik
Wydech
Zbiornik paliwa 0,8 litra
Napęd zębatkowy 44 zęby
Łańcuch napędowy typu skuterowego
Napinacz łańcucha z łożyskiem
Osłona łańcucha
Kołnierz mocujący zębatkę
Elektroniczny zapłon
Dźwignia przepustnicy z przyciskiem
Kranik paliwa
Dźwignia sprzęgła z blokadą
Świeca zapłonowa

Szczegóły montażu:

Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć zaledwie 2 dni. Bez względu na to, ile czasu to zajmie, ukończenie tego projektu sprawi ci ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.

Najprostszą instalację można wykonać na standardowej 26-calowej ramie w kształcie litery V z profilem rurowym 25 mm. Ale można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.


1. Zamontuj zębatkę napędową na kole w następujący sposób:

a. Zdejmij łańcuch rowerowy

b. Odkręcić nakrętki mocujące koło do tylnego widelca

c. Zdejmij koło z widelca

d. Odkręć zespół kołnierza zębnika składający się z 2 gumowych pierścieni i 2 stalowych półpierścieni.

e. Przetnij każdy gumowy pierścień jeden raz. Bardzo ważne! CIĄĆ TYLKO MIĘDZY OTWORAMI!

f. Zamontuj po dwa pierścienie po jednej stronie szprych, tak aby nacięcia nie były skierowane w tym samym kierunku.

g. Zamontuj zębatkę na zewnątrz, wkładając śruby (9 sztuk) przez zębatkę, zewnętrzny gumowy pierścień, przez szprychy, wewnętrzny gumowy pierścień, stalowy półpierścień, podkładki rowkowe, podkładki płaskie, nakrętki M6. W pierwszej fazie tylko wszystkie śruby są mocowane bez dokręcania

h. Następnie należy dokręcać je kolejno, bez dokręcania każdej z nich do końca. Dokręcanie odbywa się wielokrotnie, z równą siłą, aż wszystkie śruby mocujące zostaną dokręcone na końcu.

i. Sprawdź płaskość zębnika. Odchylenie od płaszczyzny pionowej nie może przekraczać 1,5 mm. Jeśli tak nie jest, należy wyregulować śruby powodujące odchylenie.
j. Zamontuj koło na miejscu, uważając, aby było wyśrodkowane po dokręceniu do widelca.

2.Montaż silnika na metalowej ramie

Zamontuj silnik na metalowej ramie roweru.
Jeśli rama ma okrągły przekrój i małą średnicę, należy użyć zacisków dostarczonych przez producenta.


W przypadku innego typu ramy należy użyć śruby z płytką przedłużającą. Zazwyczaj pręt pionowy ma okrągły przekrój, więc nie będzie stwarzał problemów przy mocowaniu. Śrubę przedłużającą należy zastosować do belki ukośnej (przedniej). Należy przeprowadzić montaż wstępny (z rurą wydechową) w celu określenia optymalnej pozycji silnika na ramie. Należy również monitorować położenie zębatki napędowej, aby szczelina w pokrywie zębatki była ustawiona w taki sposób, aby umożliwić montaż i działanie łańcucha zębatego.

a. Po zaznaczeniu przedniego punktu mocowania (w przypadku ram o dużej średnicy) należy wywiercić otwór w ramie, aby umożliwić przejście śruby mocującej przez wytłoczenie.

b. Przymocować przednią płytkę mocującą

c. Zdjąć przedni półpierścień mocujący silnik

d. Przełóż śruby mocujące silnik przez otwory w płycie mocującej

e. Włożyć rowek, palety i nakrętki M6, a następnie dokręcić je z równą siłą i symetrycznie. Ostateczne pozycjonowanie silnika odbywa się w taki sposób, aby silnik był wyśrodkowany w uchu osi ramy.

f. Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli którakolwiek z tych sytuacji ma miejsce, silnik powinien zostać przestawiony w celu wyeliminowania tych problemów.

Zalecenia

Aby wyeliminować wibracje i ślizganie się silnika po ramie, można użyć gumowych tulei. Należy również unikać uszkodzenia lakieru na ramie.

W razie potrzeby można włożyć pasek lub podkładkę dystansową między płytę mocującą a ramę, aby ułatwić dokręcanie nakrętek.

Montaż wydechu

Sprawdź, czy wydech dotyka ramy lub kołnierza i czy zamontowany wydech styka się z pedałami. Jeśli wystąpi jedna z tych sytuacji, silnik zostanie przestawiony, aby wyeliminować te niedogodności.
Zamontuj wydech unikając kontaktu z ramą, kołnierzami lub silnikiem. W przeciwnym razie silnik zostanie przestawiony. Należy użyć uszczelki wydechu oraz uszczelek płaskich i rowkowych.

Montaż gaźnika

Zamontuj gaźnik do rury wlotowej. Dokręć śrubę mocującą na zacisku mocującym połączenia gaźnika z rurą dolotową. Zamontuj gaźnik rurą wlotu powietrza do dołu.

Tik Tok

@roco_piese

Szczegóły

Kod
N80180
Weight
10 kg
Brand

Promocje

Promocja na zestaw silnika rowerowego

Co sądzą klienci?

4.9 gwiazdek z 5
Based on 52 votes
5 gwiazdek
88%
4 gwiazdek
12%
3 gwiazdek
0%
2 gwiazdek
0%
1 gwiazdka
0%
Posiadasz lub używałeś ten produkt?
Dodaj opinię
A
Amariței Viorel
miesiąc temu
OK
S
Straulea
11 miesiące temu
Kitul in general este ok este fiabil motorul dar instalarea este un chin chiar daca am 15 ani și am cat de cat cunoștințe în acest domeniu,dar nu am văzut niciodată un astfel de carburator,shaiba care ținea cuiul ponton a căzut în motor și mai blocat motorul am lucrat toată vara la el până am reușit să îl deblochezi și când am vrut sa îl reasamblez am dat filetul peste cap am reușit să îl repar făcând ul de m10 la bloc și vârful de m8 care era și înainte și merge perfect eu îl am montat pe o bicicleta de 29" și o folosesc mai mult offroad cu aceasta roata prin prea multa viteza adică mă refer pe drum forestier in panta și încă nu o acleram la chiar la maxim aveam in jur de 35-40 iar pe drum drept am depășit 55km/h dar nu o prea forțez acum că nu am rodajul făcut, de remarcat am schimbat garniturile și motorul are o compresie semnificativ crescuta și am carburator sport și recomand acest upgrade pentru că aceste motoare chinezești și cele de 50 80(66cc) cât și cele de 100 au aceași carburator care abia face fata la cel de 66cc pentru că nu are atât dar comercial folosesc 80 in loc de 66cc dar credeți mă că se merita acesta și nu cel de 100 este perfect pentru orice fel de drum și la ore fel de provocări și necesită foarte putina întreținere cât și combustibil adică cu 0.5l am mers undeva la 40-45km offroad și în urcare și pe drum drept motorul se răcește bine că performanța și restul ce țin de funcționalitate este super 10/10 dar plasticul de acelratie și bujia se văd că sunt chinezești dar au ținut și încă țin foarte bine din aceasta cauză și din cauza montajului destul de greu dar daca ai un minim de experiență sau urmărești tutoriale pe YouTube sigur și precis te vei descurca ⭐⭐⭐⭐
E
Ene Catalina
10 miesiące temu
salut , poti sa mi arati mai exact cum ai fct prezonu sa fie de m10 si de m8?
M
Munteanu Gheorghe
więcej niż rok temu
Când revine pe stock ?
A
Alex Tincu
więcej niż rok temu
Buna ziua saptamana trecuta misa rupt lanțul și lam făcut dar după mi sa rupt sufăr de accelerație dar am schimbat-o dar nu pornește iam schimbat Bujia dar degeaba poate îmi dați un sfat pentru a-l face
A
Alex Tincu
więcej niż rok temu
Sunt foarte mulțumit de acest motor nu îmi venea sa cred ca prinde asa viteza
M
Mitru Răzvan
więcej niż rok temu
Pe viitor poate aduceți întinzător lanț cu arc care se prinde de motor
T
Truta Iuliu
więcej niż rok temu
Este al doilea motor și sunt foarte mulțumit. Apreciez termenul de livrare.
Д
Димитър Лилов
więcej niż rok temu
Супер е върви страхотно,и е много икономичен.Благодаря.
B
Barbu Andrei
więcej niż rok temu
Salut, am montat motorul și l-am lăsat sa își facă rodajul, când m-am întors am găsit motorul oprit și de atunci nu mai pornește, aveți idee cum pot remedia ?
Mulțumesc!
B
Bârea Ştefan
więcej niż rok temu
Motorul nu deține volanta ca să poată sta pe loc pentru rodaj, acest motor își face răcirea în mers
I
Ionuț Paun
więcej niż rok temu
Foarte bun dacă folosești un ulei bun
R
Robert Stan
więcej niż rok temu
Chiar nu mă așteptam la aceasta calitate superioară a motorul mai ales prețul ești foarte foarte bun fata de alte site uri mi a plăcut foarte mult produsul și l am montat foarte repede și ușor merge perfect nu are nicio problema recomand
I
Ifrose Iulian
więcej niż rok temu
Nota 10
I
Iulian
więcej niż rok temu
Am o bicicleta veche se potrivește pinionul?
M
Mihai
więcej niż rok temu
Trebuie permis pentru aceasta bicicleta ?
M
Mihai
więcej niż rok temu
Sunt mulțumit de acest kit ,nu ma asteptam sa traga așa frumos ,inca este in rodaj folosesc ulei husquarna 50ml/l totusi este si putin disconfort adica daca vrei sa scapi de șocuri si trepidatii recomand 4t ,m-am plimbat cu unu si este cu totul altceva eu am vrut mai mult sa il testez, la tara este destul de practic ,recomand ax cu rulmenti la roata spate sper ca am dat un feedback cat de cat ok
S
Satcou Robert-Cristian
więcej niż rok temu
Este super bun foarte mulțumit!
G
Gabi Dumi
więcej niż rok temu
salut ,GIANILUCA ne cam speie, oare merge pe dealuri sau pe drumuri ne asfaltate docamdata am montat vreo 22 de motorase si toate merg si la ora actuala fara nici -o reparatie ,dar conteaza mult de meseriasul care il verifica cap coa da il unge cum trebuie si il regleaza cum trebuie ,pentru mineeste o placere sa montez si sa ma plimb cu iele .
S
Sorin
więcej niż rok temu
Interesantă întrebare dar sunt și vlogger sunt și mecanic de aceste motoare și în patru timpi și adevărata lor capacitate cilindrică este de 65 nu de 80 CC
B
Burdarus Florin
więcej niż rok temu
Salut Gabi ! Am primit și eu unul cadou și nu reușesc sa ii dau de cap, nu pornește, și nu da nici un semn ca ar porni…benzina ii vine, i am băgat și șpriț , scânteie da, dar doar după ce motorul e mai turat din câte am văzut (am dat la bormașina sa îl învârtă ca nu mai puteam sa împing atata). Ma poți ajuta te rog cu un sfat? 0734833945
C
Constantin Cobilita
więcej niż rok temu
Foarte simplu și ușor de montat,merge bine, sunt foarte mulțumit,este al doilea kit cumpărat de mine de la dumneavoastră!
A
Ady
więcej niż rok temu
Este foarte fiabil și ieftin de întreținut, dar daca nu știi cum să ai grijă de el o sa se strice , ungeți totul la timp și verificați la fiecare tura șuruburile. Piesele pt acest motor sunt foarte ieftine, după 2 ani și 50000 km nu a fost nevoie sa schimb nimic, rodajul a fost făcut cu o cantitate mai mare de ulei . Recomand sa va uitați la tutoriale pe YouTube, m-au ajutat foarte mult, iarna recomand relantiul dat la maxim
V
Vlad popovici
więcej niż rok temu
Are loc motorul pe aceasta bicicleta