Zestaw do konwersji paska napędowego silnika rowerowego (2-suwowego)

[2]
64,28  (w tym VAT) 71,43 
nie obejmuje ceny za dostawę
Kod produktu - SKU H5622111
Dostawa w ciągu 4 ~ 6 dni roboczych
Disponibil in stoc

Opis

Zestaw do konwersji przekładni pasowej silnika rowerowego (2-suwowego)

Zestaw do łatwej konwersji przekładni silnika 2-suwowego na niewymagający konserwacji napęd pasowy.

Zaletą paska jest znacznie łatwiejsze i stopniowe zmniejszanie momentu obrotowego silnika niż w przypadku łańcucha.

Korzystając z motocykla z napędem pasowym, nie poczujesz nagłego przyspieszenia, tylko płynne przyspieszenie.

Kolejną zaletą napędu pasowego jest mniejszy hałas podczas użytkowania.

Paski nie gromadzą również kurzu ani brudu i wymagają znacznie mniej konserwacji w porównaniu do łańcuchów.

Specyfikacja:

  • Średnica wału napędowego: 50 mm
  • Średnica piasty tylnej zębatki: 210 mm
  • Średnica osi tylnej zębatki: 37 mm
  • Typ paska klinowego: 8M-1368;
  • Obwód paska: 1368 mm;
  • Szerokość paska: 12 mm

Ten zestaw jest kompatybilny z silnikami 50cc, 60cc, 80cc.

Poniżej możesz zobaczyć, do którego zestawu pasuje ten zestaw do konwersji paska:

Poze Kit motor bicicleta 80 cc





Tik Tok

@roco_piese

Szczegóły

Kod
H5622111
Weight
0.1 kg
Brand

Co sądzą klienci?

3.5 gwiazdek z 5
Based on 2 votes
5 gwiazdek
0%
4 gwiazdek
50%
3 gwiazdek
50%
2 gwiazdek
0%
1 gwiazdka
0%
Posiadasz lub używałeś ten produkt?
Dodaj opinię
C
Cristian Cristi
więcej niż rok temu
Curea la schimb când aduceți ?
S
Sorin
więcej niż rok temu
Mare atentie!
Cei care vreti sa achizitionati acest kit de conversie, este posibil sa intampinati probleme la montarea pe butuc, din cauza diferentei de circumferinte dintre distantierul pentru suportul de fulie si butucul propriu zis. Eu am avut nevoie fac o piesa custom made pentru a putea prinde acest kit de butucul rotii din spate.
Si trebuie sa mai aveti in veder inrucisarea spitelor, pentru a prinde fulia de suportul de fulie pe partea cealalta, sa nu intersectati spite din cauza tipului de spitare pe care il aveti la roata.
Si ce am mai intampinat eu, este cureaua. Pe site, nu se gasesc curele pentru inlocuire. Am luat legatura cu Roco Piese prin email/generalmotor si mi-au recomandat tot kitul de conversie ca sa schimb cureaua.
Eu a trebuit sa ma duc la un atelier de curele sa imi faca o curea pe dimensiunea respectiva.
Un alt lucru care mai trebuie luat in vedere este lungimea curelei din kit. Lundimea este destul de lunga, are 171 de dint iar intinzatorul va sta foarte aproape de fulia din spate a bicicletei, mare atentie, cureaua trebuie sa stea foarte intinsa, cat mai intinsa ca sa nu patineze. Daca aveti cadrul mic, sunt sanse foarte mari ca cureaua sa fie prea lunga. O curea costa 70 de lei la un atelier la mine in oras, ca idee.
Pregatiti-va sa umblati sau sa aveti noroc.
Succes si spor la montat ;).