Zestaw silnika (4 TIMPI) rower 80cc - 3.5CP (skrzynia biegów - łańcuch)
Avantajele noastre
Opis
Zestaw silnikowy (4 TIMPI) motocykl 80cc - 3.5CP (reduktor - LANT)
Prezentowany produkt podlega gwarancji zgodnie z ustawą nr 449/2003 TYLKO JEŚLI ZOSTAŁ ZŁOŻONY W SPECJALISTYCZNYM SERWISIE!!! Jeśli produkt jest montowany przez klienta, produkt NIE KORZYSTA Z GWARANCJI!!!
⚠️Putem zapewni za opłatą instalację zestawu na rowerze klienta.Aby uzyskać szczegółowe informacje, zadzwoń pod numer 0724.600.006 (obszar Bukareszt-Ilfov) ⚠️
Film o montażu:
Zestaw składa się z :
Silnik o mocy 3,5 konia mechanicznego, pojemność cylindra 80cc (4-suwowy)
Maksymalne obroty: 3600 obr.
Maksymalny moment obrotowy (ft./lbs.): 3,5 ft./lbs. @ 2500 OBR.
Głośność 104 dB
Prędkość maksymalna: 60 km/h
Zestaw zawiera:
Silnik o mocy 3,5 KM (gaźnik w zestawie)
Wydech
Zbiornik paliwa 2 l
Napęd zębatkowy
Skrzynia biegów (napęd łańcuchowy)
Napinacz łańcucha
Kołnierz koła łańcuchowego
Elektroniczny zapłon
Zawór paliwa
Świeca zapłonowa
Wymiary silnika: 30 x 40 x 25 cm
Szczegóły montażu:
Do montażu silnika wymagane są pewne umiejętności techniczne i mechaniczne. Niektórzy nabywcy mogą ukończyć pracę w ciągu 2 godzin, podczas gdy innym może to zająć do 2 dni. Bez względu na to, jak długo to potrwa, ukończenie tego projektu sprawi ci ogromną przyjemność i satysfakcję. Łatwiej będzie również zrozumieć system i pomóc w jego utrzymaniu i obsłudze. Powodzenia.
Najłatwiejszą instalację można wykonać na standardowej ramie w kształcie litery V o profilu rurowym 25 mm.
NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA ROZMIAR SILNIKA (MUSI ON PASOWAĆ DO RAMY).
Wymiary silnika: 30 x 40 x 25 cm
Można go również zamontować i dostosować do innych rowerów, ale wtedy należy go dostosować do istniejących warunków. Silniki te zawierają również adaptery do niestandardowych ram - owalnych lub o większej średnicy - dzięki czemu silnik będzie pasował do ramy. Nawet jeśli na początku poświęcisz więcej czasu na wykończenie i regulacje, zapewnisz sobie tysiące kilometrów bezawaryjnej pracy.
Dlaczego warto się na niego zdecydować?
Ten zestaw silnika rowerowego jest zestawem DIY (zrób to sam), rama i części silnika zostaną dostarczone osobno i będą wymagały montażu po przyjeździe. Aby ułatwić ten proces, części zostały zaprojektowane tak, aby montaż był jak najłatwiejszy. Cały rower można złożyć w ciągu zaledwie kilku godzin przy użyciu szeregu podstawowych narzędzi.
Poniżej znajduje się film pokazujący, jak złożyć taki zestaw: